Odkryjcie nas na nowo!

Nowoczesna strona i logotyp zamarzyły się nam już dawno. Chcieliśmy, aby były takie jak nasza firma - nowoczesne, przyjazne i radosne. Nasz nowy claim: „Odkryj. Przeżyj. Podaruj.” oddaje w pełni to, do czego Was od dawna namawiamy. Chcemy, abyście wraz z nami odkrywali nowe pasje, przeżywali niezwykłe chwile, a bliskim w prezencie dawali to, co jest cenniejsze niż przedmioty – spełnienie marzeń i niezwykłe wspomnienia

prezentokracja-bon

 

Co się zmieniło?


Zmieniła się strona – jesteście właśnie na jednej z najnowocześniejszych platform e-commerce – odtąd wasze zakupy będą jeszcze prostsze. Staraliśmy się, aby prezentacja produktów była jak najbardziej przejrzysta, a proces zakupowy jeszcze bardziej przyjazny.

Zmieniło się logo – trzy kolory. Złoty dla odkrywców, pomarańczowy dla przeżywających przygody i błękitny dla darczyńców. Wszystkie razem tworzą inspirującą całość – niech was inspiruje do działania. Nowe bony i ozdobne pudełka – czerń zamieniliśmy na biel i kolory. Jest radośnie, elegancko i nowocześnie. Mamy nadzieję, że tak opakowane przeżycia sprawią Wam i waszym bliskim jeszcze więcej radości – w końcu każdy prezent powinien wyglądać jak milion dolarów.

Nowe produkty w ofercie – od teraz możecie u nas znaleźć kwotowe karty podarunkowe, które dostępne będą zarówno w formie wysyłanego bonu, jak i w formie elektronicznej. Oczywiście kwotę widniejącą na karcie można przeznaczyć na dowolne przeżycie lub produkt na naszej stronie. Debiut zaliczyły również zestawy prezentowe, które sprawią, że wręczany bon uzupełniony o pasujący prezent konwencjonalny zrobi jeszcze lepsze wrażenie. Designerskie upominki rzeczowe można też kupić osobno. Nadal zależy nam na tym, aby dostarczać wrażeń. Od teraz, również tych czysto estetycznych.

.

prezentokracja-zalakowanakoperta

 

Co się nie zmienia?


Nie zmienia się nasze pozytywne nastawienie, otwartość na Wasze sugestie i determinacja w spełnianiu Waszych marzeń!

Na nowej stronie możecie poznać nas bliżej (<-kliknij)  i znaleźć inspiracje na naszym blogu (<-kliknij).

Jeżeli macie do nas jakiekolwiek pytania – zapraszamy do kontaktu.