Zakupy & Dostawa

 

Sprawnie, bezpiecznie i prosto do celu

Zakupy & Dostarczanie prezentów

1. Jaki prezent wybrać?

Ponad 700 prezentów w formie przeżyć i nie wiesz co wybrać? Skorzystaj z wyszukiwarki prezentowej w prawej górnej części naszej strony. Możesz wybrać okazję, odbiorcę, lokalizację i planowany budżet.

Masz więcej pytań? Zadzwoń (71 350 02 06, 500 163 609) lub napisz (info@prezentokracja.pl). Chętnie doradzimy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.


2. Formy płatności

Aby zapłacić za Prezent lub Kartę Prezentową możesz skorzystać z jednej z poniższych form płatności:

PRZELEW bankowy tradycyjny
PRZELEW internetowy | Przelewy 24
KARTA PŁATNICZA kredytowa lub debetowa
BLIK | Przelewy 24
E-RATY | Przelewy 24 (dostępne powyżej 300zł)
GOTÓWKA | Biuro Prezentokracji | Wrocław


3. Dostawa

E-VOUCHER - bon w wersji elektronicznej  |  Już w parę chwil!  |  0 zł
POCZTA POLSKA - przesyłka ekonomiczna polecona  |  2-7 dni roboczych  |  0 zł
POCZTA POLSKA - przesyłka priorytetowa polecona  |  1-3 dni robocze  |  8 zł
KURIER DPD - zamówienia do godz. 12:30 | 1 dzień roboczy  |  12 zł
KURIER DPD - zamówienia powyżej 300 zł + złożone do godz. 12:30 | 1 dzień roboczy  |  0 zł
ODBIÓR OSOBISTY - Wrocław (ul. Legnicka 52)  |  0 zł


4. Problem z dostarczeniem prezentu?

Zamówienia wysyłane są na adres wskazany przez Kupującego. Jeżeli w potwierdzeniu zamówienia zauważysz, że podany przez Ciebie adres jest błędny lub niepełny, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

E-VOUCHER: E-voucher nie dotarł? Sprawdź zawartość folderu spam. Jeśli tam też go nie ma skontaktuj się z nami.

PRZESYŁKI KURIERSKIE I POCZTOWE: Jeżeli dostawa prezentu zajmuje czas dłuższy, niż wskazany w wybranej opcji dostarczania, prosimy o kontakt pod adresem info@prezentokracja.pl lub numerem telefonicznym 500 163 609 lub 71 350 02 06.


Klienci posiadający konto w serwisie Prezentokracja mogą również zalogowac się na swoje konto, by sprawdzić numer listu przewozowego.

Experiago Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki (uszkodzone), zaginione lub dostarczone nieterminowo, jeżeli doszło to tego w wyniku podania niepoprawnych lub niepełnych danych adresowych. Dotyczy to zarówno przesyłek tradycyjnych wysyłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich, jak i e-voucherów wysyłanych na adres mailowy.


5. Ponowne przesyłanie

Zamówienie ponownej przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej wymaga pokrycia przez Klienta kosztu przesyłki, jeżeli:
- podano nieprawidłowy lub niekompletny adres przy składaniu zamówienia,odbiorca był nieosiągalny i nie można było dostarczyć przesyłki,
- prezent został zgubiony po dostarczeniu do odbiorcy,
- odbiorca był nieosiągalny i nie można było dostarczyć przesyłki,
- kupujący zmienił zdanie odnośnie sposobu wysyłki po tym, kiedy prezent został już wysłany.

W powyższych sytuacjach koszt wysyłki wynosi 8zł dla przesyłki poleconej priorytetowej (Poczta Polska) lub 12zł dla przesyłki kurierskiej z dostawą następnego dnia.


6. Bezpieczeństwo transakcji internetowych

Prezentokracja traktuje bezpieczeństwo danych osobowych i finansowych klientów bardzo poważnie. Kompleksową obsługę transakcji internetowych zapewnia serwis Przelewy24. Stosowane procedury bezpieczeństwa:
- wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologię SSL, 
- nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa,
- 3-D Secure - nowa technologia podnosząca poziom bezpieczeństwa przy transakcjach internetowych poprzez jednoznaczną identyfikację posiadacza karty za pomocą specjalnego hasła, którą wdrażają wystawcy kart.

Dane kart kredytowych nie są przechowywane na serwerach Prezentokracji.

Aby uchronić się przed oszustwem, zalecamy abyś nie dzielił/dzieliła się z nikim danymi dostępowymi do konta i kart kredytowych. 


7. Dostępność terminów

Niektóre prezenty, ze względu na charakter usługi, mogą być dostępne tylko sezonowo. Informacje o wszelkich ograniczeniach dostępności znajdują się w zakładce "Ważne informacje" przy opisie poszczególnych prezentów.

Ze względu na wysoką popularność wielu prezentów zalecamy dokonywać rezerwacji z wyprzedzeniem co najmniej 2-tygodniowym. Jeżeli planujesz zrealizować prezent w czasie świąt lub weekendów, warto zarezerwować termin z jeszcze większym wyprzedzeniem.

Jeżeli przed dokonaniem zakupu wiesz, że zależy Ci na realizacji prezentu wyłącznie w jednym konkretnym terminie skontaktuj się z naszym Działem Rezerwacji. Sprawdzimy dla Ciebie dostępność przeżycia zanim dokonasz płatności, tak abyś miał/miała pewność, że wszystko pójdzie zgodnie z planem. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.


8. Podobne tematy

  1. Jak to działa?