Wymiana i zwrot

 

Chcesz zwrócić prezent?

Jeżeli zmienisz zdanie, możesz zwrócić zakupiony prezent w ciągu 30 dni od daty zakupu. Pamiętaj jednak, że możesz to zrobić tylko pod warunkiem, że realizacja przeżycia nie została jeszcze zarezerwowana. Prezent może zwrócić wyłącznie osoba, która dokonała zakupu, za okazaniem paragonu.


Nie podoba Ci się prezent? Wymień go na inny

Prezenty bywają nietrafione. U nas nie stanowi to problemu. W sytuacji, kiedy wybrany prezent nie odpowiada osobie obdarowanej, można go wymienić na inny. Jak to zrobić?

  1. Zgłoś w Biurze Obsługi Klienta chęć wymiany prezentu i określ, co Cię interesuje

  2.  W przypadku, gdy wybrany przez Ciebie prezent jest droższy, pokryj różnicę w cenie

  3. Ciesz się wymarzonym prezentem.

Nowy bon prezentowy będzie wystawiony z taką samą datą ważności, jak poprzedni. Pamiętaj, że prezenty można wymienić tylko wtedy, kiedy miejsce i termin realizacji nie zostały jeszcze zarezerwowane. Wymiany może dokonać zarówno osoba obdarowana, jak i ta, która dokonała zakupu.


Chcesz, aby ktoś inny skorzystał z Twojego prezentu? Nie ma problemu!

Istnieje możliwość przekazania bonu prezentowego innej osobie. W tym celu skontaktuj się z naszą Obsługą Klienta i przekaż informację o zmianie danych osoby korzystającej z przeżycia. Możesz to zrobić przed lub w trakcie rezerwacji terminu przeżycia, ale nie później. Bony prezentowe sa ważne na okaziciela i Prezentokracja nie ponosi odpowiedzialności za skradzione lub zgubione bony. Jeżeli zdarzyło Ci się stracić bon, zgłoś się do nas, abyśmy mogli go anulować i wystawić nowy.

 


Bon prezentowy i pudełko - galeria

Pudełko prezentowe