FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ile czasu na wykorzystanie prezentu? Jak długo ważny jest bon prezentowy ?

Ważność bonu wynosi 12 miesięcy od momentu zakupu. Na każdym voucherze, tuż obok numeru referencyjnego, podana jest data, do której można zrealizować przeżycie. Po tym terminie bon prezentowy traci ważność.

Roczny okres ważności dotyczy zarówno bonów na konkretne przeżycia, jak również Kolekcji Przeżyć oraz kart podarunkowych.

 


W jaki sposób złożyć zamówienie na wybrany bon prezentowy?

Zakupu dokonuje się za pośrednictwem strony internetowej Prezentokracja.pl, dodając wybrane przeżycie do koszyka. Zamówienie można złożyć logując się na swoje konto lub z pominięciem elementu rejestracji. W trakcie składania zamówienia dostęne sa opcje personalizacji bonu, poprzez wpisanie imienia i nazwiska osoby obdarowanej oraz krótkich życzeń, które zostaną zamieszczone na voucherze. Następnie określana jest forma, w jakiej zostanie przesłany bon oraz sposób dostawy. Ostatnim etapem jest wybór płatności za zamówienie.

 


W jakiej formie przyjdzie do mnie bon prezentowy? Czy jest na nim cena?

Bon może mieć jedną z dwóch form: formę papierową lub elektroniczną.  Dotyczy to zarówno bonów na pojedyncze przeżycia, jak i Kolkcji Przeżyć oraz kart podarunkowych. Forma elektroniczna (e-voucher) wysyłana jest drogą mailową. Ma ona postać pliku w formacie pdf i należy ją samodzielnie wydrukować. Bon elektroniczny można wydrukowac jednostronnie lub dwustronnie - w przesłanym pliku znajduje się również okładka do bonu, dla lepszego efektu.

Bon w wersji papierowej jest przygotowywany w biurze Prezentokracji i przesyłany pocztą, kurierem lub przeznaczony do odbioru osobistego. Do takiego bonu, na etapie składania zamówienia, można dobrać różnego rodzaju dodatki, takie jak: pudełko ozdobne, kolorowe kokardki, kartki okolicznościowe.

Na bonie nie ma ceny. Do prezentów wysyłanych bezpośrednio do osoby obdarowanej nie wysyłamy również dokumentu sprzedaży (opcja do zaznaczenia na ostatnim etapie zamówienia).

 


Jakie są dostępne formy wysyłki vouchera i jak długo będzie trwać jego dostawa?

E-voucher - bon w wersji elektronicznej - Dostawa dostępna już w parę chwil od zaksięgowania wpłaty

Poczta Polska - przesyłka ekonomiczna priorytetowa  - dostawa 1-5 dni roboczych  

Poczta Polska - przesyłka polecona priorytetowa - dostawa 1-3 dni robocze  

Przesyłka kurierska DPD - dostawa 1 dzień roboczy (zamówienia do godz. 11:30)

Odbiór osobisty - Wrocław 

 


W którym miejscu można odebrać osobiście bon prezentowy?

Bon można odebrać osobiście w naszym biurze we Wrocławiu na ul. Legnickiej 52/303. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.

W naszym biurze dostępna jest płatność jedynie gotówką.

 


Ile czasu jest na wymianę i zwrot zakupionego vouchera? W jaki sposób mogę dokonać wymiany bonu?

Wymiany bonu prezentowego na inne przeżycie z naszej oferty można dokonać w czasie trwania jego ważności. Nie jest możliwa wymiana prezentu, do którego został wcześniej umówiony konkretny termin realizacji. Przeżycie można zamienić na inną atrakcję z naszej oferty będącą w tej samej cenie lub droższą (konieczna jest wtedy dopłata różnicy cen obu prezentów). Jeżeli nowe przeżycie jest tańsze niż koszt pierwotnego bonu prezentowego, różnica cen nie jest zwracana. Istnieje jednak możliwość wymiany vouchera na więcej niż jedno przeżycie.

Zwrot bonu prezentowego możliwy jest w ciągu 30 dni od momentu zakupu. 

Zarówno zwrot jak i wymiana dokonywane są z zachowaniem formy pisemnej, czyli drogą mailową.

 


Co oznacza informacja, że prezent jest sezonowy?

Realizacja niektórych przeżyć zamieszczonych na naszej stronie internetowej zależna jest w bardzo dużej mierze od warunków pogodowych panujących w dniu realizacji. Z części z nich można więc skorzystać tylko w odpowiednim sezonie, najczęściej podczas najcieplejszych miesięcy w roku. W przypadku takich prezentów, czas trwania sezonu zawsze określony jest w ważnych informacjach zamieszczonych w ofercie na naszej stronie. W praktyce czas na zrealizowanie przeżycia może zakończyć się przed upływem ważności bonu. Należy mieć to na uwadze przy dokonywaniu rezerwacji przeżycia. 

 


Z jakim wyprzedzeniem najlepiej dokonać rezerwacji?

Wyprzedzenie, które należy zachować przy dokonywaniu rezerwacji jest zależne od rodzaju przeżycia. Wyznaczane jest ono głównie w oparciu u terminarz Organizatora i częstotliwość realizacji danego prezentu. Dodatkowo w przypadku atrakcji, które można realizować tylko w określonych miesiącach, polecamy nie zostawiać rezerwacji na końcówkę sezonu. W tym czasie przypada zazwyczaj szczyt zainteresowania wolnymi terminami.